TWO BIG Last Minute Valentine's Day Freebies - Queen of the First Grade Jungle

TWO BIG Last Minute Valentine's Day Freebies

Did you have lots of great intentions for the week of Valentine's Day and now you are feeling all kinds of tired and overwhelmed. Yep, yep. I know that feeling.  So let me help you out with some easy, print and go help! 

When Amy saw Robot in Love at Barnes and Noble, we both knew right away that it was screaming to be a Rooted in Reading book. So, we made it happen!


The skills that we focused on for within the book are inferences, schema, and character traits. Take a closer look with me...


One of my biggest frustrations with adults is when they do not understand the complexity and rigor  that picture books offer to our students. The amount of stuff going on in these illustrations is amazing!  We need to talk about how characters act when they are "in love" and what is happening when the robot lands in the puddle. We can't assume that kids have been exposed to enough of the world to really GET it. And, folks that is what we do in Rooted in Reading.  We zoom in. We give them time to talk and analyze. 

I also LOVE using animated short films to really hit a Grand Slam with the kids.  This "Cupid Love" video is a perfect addition to use alongside Robot in Love and gives students a chance to infer without the pressure of decoding words at the same time! 

If you are interested in seeing more of a Robot in Love, you can see it in Amy's store here:


I also decided to make this freebie for you! It has bookmarks to use as small gifts for your kids on Valentine's Day AND three printables to use for those of you that want to the Robot in Love unit but think it might be a little too challenging for your kids.  You can find those freebies here: 

AND since I decided to be an overachiever this week, Amanda Newsome and I decided to team up on a little Book Freebie. It comes with MORE bookmark options for any book, tags to use with gifts, book recommendation cards, AND a bulletin board idea. Phew! Look at the pictures below for more insight. 




I hope that you are winding down from the week and preparing for a weekend of relaxation and rest....right?!?! 



your photo name

59 comments

  1. I also decided to make this freebie for you! It has bookmarks to use as small gifts for your kids on Valentine's Day AND three printables to use for those of you that want to the Robot in Love unit but think it might be a little too challenging for your kids. You can find those freebies here: stitching unit , ladies tailor , custom tailor , tailor near me , tailor shop , Online Tailor Shop , tailoring company

    ReplyDelete
  2. Really impressive article. I have ever read. Thanks for sharing keep writing these type of articles and help people to get more knowledge.. Blog Love Dream

    ReplyDelete
  3. Students face many problems for their Assignment Help. They suffer a lot. But they don’t know how to get Programming Assignment Help but now IdealAssignentHelp will get provide their programming homework online from experts. We offer online programming assignment help for college students so that they ought not to worry regarding the however they can do their assignments and find good grades. You have simply Contact our expert team. We have available 24*7

    ReplyDelete
  4. HOW I GOT MY LOAN FROM THIS GREAT COMPANY

    Hello my dear people, I am Linda McDonald, currently living in Austin Texas, USA. I am a widow at the moment with three kids and i was stuck in a financial situation in April 2019 and i needed to refinance and pay my bills. I tried seeking loans from various loan firms both private and corporate but never with success, and most banks declined my credit ,do not full prey to those hoodlums at there that call them self-money lender they are all scam , all they want is your money and you well not hear from them again they have done it to me twice before I met Mr. David Wilson the most interesting part of it is that my loan was transfer to me within 74hours so I will advise you to contact Mr. David if you are interested in getting loan and you are sure you can pay him back on time you can contact him via email……… (davidwilsonloancompany4@gmail.com) No credit check, no cosigner with just 2% interest rate and better repayment plans and schedule if you must contact any firm with reference to securing a loan without collateral then contact Mr. David Wilson today for your loan

    They offer all kind of categories of loan they

    Short term loan (5_10years)
    Long term loan (20_40)
    Media term loan (10_20)
    They offer loan like
    Home loan............., Business loan........ Debt loan.......
    Student loan.........., Business startup loan
    Business loan......., Company loan.............. etc
    Email..........( davidwilsonloancompany4@gmail.com)
    When it comes to financial crisis and loan then David Wilson loan financial is the place to go please just tell him I Mrs. Linda McDonald direct you Good Luck.......................

    ReplyDelete
  5. I highly want to say that thank you so much for share the informative post.

    govt job circular 2020

    ReplyDelete
  6. An hacker helped me to spy on my wife’s WhatsApp,mails and every text message that was sent to her iPhone and every deleted messages of the past six months you can message him through this number (+13852501115) or contact him via email at brillianthackers800@gmail.com

    ReplyDelete
  7. SAYA MENYAMBUT ANDA SEMUA DI PAGE INI
    INI IALAH CERITA SAYA

    Saya MURNI SANTI, seorang wanita, ibu, kakak dan rakan dari (Bekasi), Indonesia, saya seorang PENGURUS ESTATE SEBENAR dan saya mengalami banyak tekanan kewangan baru-baru ini, tidak ada yang mahu meminjam wang kepada kami untuk menyelesaikan projek komersial kami yang telah dibina dalam beberapa bulan sekarang. Saya telah ditipu oleh beberapa syarikat pinjaman palsu yang menuntut sejumlah besar wang daripada saya tanpa kami menerima pinjaman.

    Saya kecewa, suami saya berusaha sebaik mungkin dan menolong, saya akan membunuh diri kerana kesakitan, terlalu berat untuk ditanggung dan saya kehilangan harapan, sehingga saya diperkenalkan kepada SEMUA PINJAMAN GRANT GLOBAL sebuah syarikat pinjaman yang ditaja oleh bank dunia itu sendiri.

    Saya memutuskan untuk memohon pinjaman dan menghubungi syarikat itu, pegawai pinjaman mereka yang benar-benar memberi saya harapan dan memberitahu saya jangan bimbang syarikat itu akan meminjamkan wang kepada saya, walaupun jumlah yang saya perlukan sangat besar, dan semua yang saya dapat berikan kepada mereka keperluan yang merupakan beberapa maklumat peribadi, yang saya lakukan.

    Saya melalui semua proses, mereka berjanji akan meminjamkan wang yang saya minta setelah mengesahkan saya layak untuk mendapat pinjaman, saya diminta untuk menunggu, yang paling mengejutkan adalah pinjaman yang dimasukkan ke dalam akaun saya dan saya mengesahkannya .. Kami syarikat kembali dari segi kewangan dan keluarga saya berjaya dengan baik ini menjadikan hidup saya lebih baik, saya bersyukur kepada Allah dan semua PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL
    GMAIL ..... allglobalgrantloan@gmail.com

    UNTUK MENGHUBUNGI SAYA
    NAMA Syarikat: SEMUA PINJAMAN GRANT GLOBAL
    EMAIL Syarikat: allglobalgrantloan@gmail.com.
    Whatsapp Syarikat: +1(304)997-4034
    Nama Saya: MURNI SANTI
    E-mel Saya: murnisanti55@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Finance loans for immediate respond contact us
    Are you looking for Finance?
    Are you looking for a money to enlarge your business?
    We help individuals and companies to obtain loan for business
    expanding and to setup a new business ranging any amount. Get a
    loan at affordable interest rate of 2%, Do you need this cash/loan
    for business and to clear your bills? Then send us an email now
    for more information contact us now whatspp Number +918929490461
    Contact Us At : abdullahibrahimlender@gmail.com
    Mr Abdullah Ibrahim

    ReplyDelete
  9. bukti nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya bergabung dengan Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan menjawab dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Perusahaan Pinjaman Dangote untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Dapatkan pinjaman anda sekarang dalam masa 48 jam

    Selamat hari

    Adakah anda ingin menjadi usahawan, memulakan projek atau membeli pangsapuri atau adakah anda mengalami masalah kewangan, bantuan anda datang sekarang, adakah anda telah kehilangan impian anda, cuba bersiap sedia, jangan biarkan impian anda mati, hubungi Encik Fred lebih, untuk pinjaman yang cepat dan boleh dipercayai.
    Kami menawarkan jenis pinjaman di bawah:

    1 pinjaman perniagaan
    komersial

    pangsapuri ke-2 pinjaman

    pinjaman 3. auto

    pinjaman 4. pinjaman automatik, dll.

    Kami menawarkan pinjaman untuk pelanggan yang serius dan ikhlas yang bersedia bekerjasama dengan kami dengan kadar faedah 3%, antara $10,000.00 hingga $5,000,000.00.

    Hubungi kami dengan cepat melalui e-mel kami (fredmorefinance@gmail.com)

    (fredmorefinance@hotmail.com)

    Nombor Whatssap: +919654763221

    Ditandatangani

    Pengarah

    Encik Fred moore

    ReplyDelete
  11. Dapatkan pinjaman anda sekarang dalam masa 48 jam

    Selamat hari

    Adakah anda ingin menjadi usahawan, memulakan projek atau membeli pangsapuri atau adakah anda mengalami masalah kewangan, bantuan anda datang sekarang, adakah anda telah kehilangan impian anda, cuba bersiap sedia, jangan biarkan impian anda mati, hubungi Encik Fred lebih, untuk pinjaman yang cepat dan boleh dipercayai.
    Kami menawarkan jenis pinjaman di bawah:

    1 pinjaman perniagaan
    komersial

    pangsapuri ke-2 pinjaman

    pinjaman 3. auto

    pinjaman 4. pinjaman automatik, dll.

    Kami menawarkan pinjaman untuk pelanggan yang serius dan ikhlas yang bersedia bekerjasama dengan kami dengan kadar faedah 3%, antara $10,000.00 hingga $5,000,000.00.

    Hubungi kami dengan cepat melalui e-mel kami (fredmorefinance@gmail.com)

    (fredmorefinance@hotmail.com)

    Nombor Whatssap: +919654763221

    Ditandatangani

    Pengarah

    Encik Fred moore

    ReplyDelete
  12. Do you need a genuine Loan to settle your bills and startup

    business? contact us now with your details to get a good

    Loan at a low rate of 3% per Annual email us:

    Do you need Personal Finance?

    Business Cash Finance?

    Unsecured Finance

    Fast and Simple Finance?

    Quick Application Process?

    Finance. Services Rendered include,

    *Debt Consolidation Finance

    *Business Finance Services

    *Personal Finance services Help

    Please write back if interested with our interest rate EMAIL: muthooth.finance@gmail.com
    Call or add us on what's App +91-7428831341

    ReplyDelete
  13. Great engaging information. Thank you for sharing. I found this post engaging and meaningful,
    Pro TIG Welders

    ReplyDelete
  14. Ini bertujuan untuk memberitahu anda bahawa kami menawarkan semua jenis Pinjaman (Perniagaan, Peribadi, Gabungan, Kereta, Pelaburan, dll) @ kadar tahunan 3%. Adakah anda memerlukan pinjaman dan ditolak oleh bank anda kerana kredit buruk? Adakah anda mempunyai bil yang belum dibayar atau berhutang? Kami cepat dan boleh dipercayai dan kejujuran adalah kata-kata pengawasan kami.

    ISI BORANG PERMOHONAN
    Nama Anda lengkap: Alamat: Jantina: Jumlah Diperlukan: Tempoh: Negara: Pekerjaan: Nombor telefon: Tujuan pinjaman:

    Salam,
    Bryan Stefan (CEO)
    E-mel Kami: bryanstefanloanfirm@gmail.com atau
    whatsapp: +919654763221
    Bryan Stefan (CEO)
    Syarikat Pelaburan Bryan

    ReplyDelete
  15. Ini bertujuan untuk memberitahu anda bahawa kami menawarkan semua jenis Pinjaman (Perniagaan, Peribadi, Gabungan, Kereta, Pelaburan, dll) @ kadar tahunan 3%. Adakah anda memerlukan pinjaman dan ditolak oleh bank anda kerana kredit buruk? Adakah anda mempunyai bil yang belum dibayar atau berhutang? Kami cepat dan boleh dipercayai dan kejujuran adalah kata-kata pengawasan kami.

    ISI BORANG PERMOHONAN
    Nama Anda lengkap: Alamat: Jantina: Jumlah Diperlukan: Tempoh: Negara: Pekerjaan: Nombor telefon: Tujuan pinjaman:

    Salam,
    Bryan Stefan (CEO)
    E-mel Kami: bryanstefanloanfirm@gmail.com atau
    whatsapp: +919654763221
    Bryan Stefan (CEO)
    Syarikat Pelaburan Bryan

    ReplyDelete
  16. I really like the way you write the post and help us with the information. Thank you for sharing this post. Please read my blogs too.
    https://youngforever971.tumblr.com/post/629506909623533568/last-minute-gift-ideas-for-your-loved-ones

    ReplyDelete
  17. سئو فنی (Technical SEO): در نهایت سئو فنی بر ساختار یک وب‌سایت تمرکز داشته و به بررسی ساختاری هر کدام از صفحات آن می‌پردازد. گوگل همان قدر که به محتوای یک وب‌سایت اهمیت می‌دهد برای کد یک وب‌سایت نیز ارزش قائل است. همین موضوع سئو فنی را به فاکتوری مهم در رتبه بندی وب‌سایت تبدیل می‌کند.
    به خاطر داشته باشید این طور نیست که کسب و کارها دقیقاً از یک روش بتوانند وب‌سایت خود را بهینه سازی کنند و بنابراین متخصص و یا مشاور سئو پروسه‌ی منحصر بفردی را در بهینه سازی وب‌سایت خواهد داشت. این وظیفه‌ی متخصص سئو است که صنعت مورد نظر را به خوبی شناخته و موارد مهم در نظر مخاطبان را درک کند. در نهایت او به تدوین و توسعه‌ی یک استراتژی سئو پرداخته و محتوایی مناسب را در برابر دیدگان مخاطبان قرار خواهد داد.

    ReplyDelete
  18. Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks

    ReplyDelete
  19. We are Offering best Global Financial Service rendered to the general public with maximum satisfaction,maximum risk free. Do not miss this opportunity. Join the most trusted financial institution and secure a legitimate financial empowerment to add meaning to your life/business.

    Contact Dr. James Eric Firm via
    Email: financialserviceoffer876@gmail.com
    Whatsapp +918929509036
    Best Regards,
    Dr. James Eric.
    Executive Investment
    Consultant./Mediator/Facilitator

    ReplyDelete
  20. If you have problem with your present credit score, or you can't get loan and you find it hard to pay house rent. We are guaranteed and capable of granting financial services to all our numerous customers all over the globe with our flexible lending packages. We operate under clear and understandable terms and we offer loans of all kinds to interested clients, firms, companies,business organizations, private individuals and real estate investors. Contact us via email: danielpetersonloan7@gmail.com

    ReplyDelete
  21. If you have problem with your present credit score, or you can't get loan and you find it hard to pay house rent. We are guaranteed and capable of granting financial services to all our numerous customers all over the globe with our flexible lending packages. We operate under clear and understandable terms and we offer loans of all kinds to interested clients, firms, companies,business organizations, private individuals and real estate investors. Contact us via email: danielpetersonloan7@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau adakah anda memerlukan pinjaman ekuiti untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda telah ditolak oleh bank dan agensi kewangan lain? Adakah anda memerlukan penggabungan pinjaman atau gadai janji? Jangan cari lagi kerana kami berada di sini untuk menjadikan semua masalah kewangan anda menjadi perkara masa lalu. Hubungi kami melalui e-mel:

    oceanfmortgages@gmail.com
    oceanfmortgages@gmail.com

    Ini adalah Gadai janji Kewangan Lautan. Kami menawarkan pinjaman kepada mereka yang berminat dengan kadar faedah yang berpatutan sebanyak 2%. Julatnya berkisar antara 5,000,00 Euro hingga maksimum 100,000,000,00 Euro.

    ReplyDelete
  23. AP Intermediate I Year and II year Model Paper 2021 as Per Previous Year Activity the Exam Usually Begins in the Month of March 2021. Assessment Organizes for Three Stream Arts, Science, Commerce. Each Session More Than Six Lakh Private and Government School Applicants Participate in Exam Conduct by BIEAP. Ap inter model question paper 1st and 2nd year mpc bipc cec Download Model Question Papers AP Sr Inter Model Paper 2021. It will Help to Understand Exam Pattern in Deeply. Through AP 2nd Intermediate Model Paper 2021 AP Board MPC BIPC CEC, Series go Through Chapter wise Question Instead of Solving the Random Question.

    ReplyDelete
  24. Singkat kata untuk keuntungan yang luar biasa yang anda bantu saya perolehi hanya dalam seminggu dengan strategi pilihan binari. Maaf kerana saya ragu pada awalnya, saya melabur $ 200 dan memperoleh $ 2,500 hanya dalam satu minggu, dan terus melabur lebih banyak lagi, hari ini saya mempunyai kewangan berjaya, anda boleh menghubunginya melalui e-mel: carlose78910@gmail.com
    Melalui whatsapp: (+12166263236)
    Saya nasihatkan anda jangan ragu-ragu. Dia hebat.

    ReplyDelete
  25. Hello ladies and gentlemen
    Do you really need a loan? Does the economy affect you?
    Want to improve your business?
    Do you need a loan to start a project?
    Are you a farmer and need a loan to finance your farm?
    Do you need financial support for building a house or buying a property?
    Do you need a loan for another purpose?

    We can help you, we offer loans for companies and individuals.

    We offer various loan options to anyone who needs financial assistance. Given what is happening around the world, we have decided to provide you with a loan at an interest rate of 2% per annum and you can also decide how much you want to borrow.

    To find out more about our unique loan offer, send an email to || lendingtreeloan460@gmail.com ||

    You can apply for a loan anywhere and anytime in your convenient location using your phone or laptop.

    ReplyDelete
  26. WBCHSE which Conducts the Examination of Higher Secondary level or Pre-University level Examination in Month of March. Supplementary Examination Conducts in month of Jun. WBCHSE 12th Model Paper 2021 WBCHSE Annually and Private and Regular Students Participate in HS Examination every year more than laks of students. WB HS Exam are conducted by West Bengal Council of Higher Secondary Education Only.

    ReplyDelete
  27. Halo semuanya

    Nama saya Ahamad Faudzi Abd dari MALAYSIA. Saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada hal baik yang bisa keluar dari transaksi online tetapi semua keraguan saya segera hilang dan hilang ketika teman saya pertama kali memperkenalkan saya ke perusahaan ALL GLOBAL HADIAH PINJAMAN, saya pikir itu akan tetap menjadi permainan curang yang sama, tetapi teman saya meyakinkan saya, dan saya juga melihat kesaksian orang lain, saya harus memaksakan diri untuk mengikuti semua proses, pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan, saya mendapat pinjaman RM 5.000.000 di rekening bank MUAMALAT saya Ketika saya diberitahu di telepon saya, saya tidak pernah percaya, ternyata saya bergegas ke bank untuk memastikan bahwa itu benar dan nyata, dan pinjaman itu ada di akun, saya menariknya tanpa komplikasi dan menginvestasikannya dalam bisnis saya Venture.

    Jika Anda menginginkan pinjaman hari ini untuk bisnis dan untuk memulai kehidupan, perusahaan, dan kontrak besar Anda, Silakan hubungi SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL di email mereka di bawah ini.
    Email ............. allglobalgrantloan@gmail.com

    Dan jika Anda menginginkan informasi yang benar dari saya, maka Anda dapat menghubungi saya di email pribadi saya (aahamadfaudziabdlatif5@gmail.com)

    Saya adalah seorang PENGEMUDI TRUK biasa, tetapi sekarang saya memiliki TRUK dan saya menjadi pemasok besar, saya jamin semua bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman dari PERUSAHAAN yang baik ini.

    PERUSAHAAN: SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBALmail: allglobalgrantloan@gmail.com
    Telp ............. +1(301)971-4445
    e_mail .......... [aahamadfaudziabdlatif5@gmail.com]

    ReplyDelete
  28. Apakah Anda membutuhkan pinjaman yang sah, jujur, bereputasi dan mendesak? Pencarian Anda untuk pinjaman yang sah berakhir di sini hari ini karena kami di sini untuk memenuhi kebutuhan keuangan Anda.Jika Anda telah ditolak pinjaman oleh bank atau lembaga keuangan karena alasan apapun jangan khawatir lagi tentang masalah keuangan Anda karena kami adalah solusi untuk kemalangan keuangan Anda.Kami telah memberikan Miliaran (mata uang yang berbeda) dalam pinjaman bisnis kepada lebih dari 32.000 pemilik bisnis.Kami menggunakan teknologi risiko yang kami tunjuk sendiri untuk memberi Anda pinjaman bisnis yang tepat sehingga Anda dapat tumbuh urusanmu. kami menawarkan pinjaman segala jenis dengan tingkat bunga rendah dan juga jangka waktu untuk melunasi pinjaman Apakah Anda memiliki kredit macet? Apakah Anda butuh uang untuk membayar tagihan? atau Anda merasa perlu memulai bisnis baru? Apakah Anda memiliki proyek yang belum selesai karena pendanaan yang buruk? Apakah Anda memerlukan uang untuk berinvestasi dalam spesialisasi apa pun yang akan menguntungkan Anda?ISLAMIC REFINANCING LOAN COMPANY
    tujuannya adalah untuk memberikan layanan keuangan profesional yang sangat baik e_mail: [islamicrefinancing@gmail.com]
    WhatsApp:+15716666386

    ReplyDelete
  29. Assalamualaikum
    Data pribadi
    Negara: Indonesia
    Nama: Wahyu Sapto Handoko
    Email: wahyusaptohandoko256@gmail.com
    Alamat: Jl. Sukarela rt.02 / 05 Paninggilan, Ciledug, Tangerang
    Sudah empat tahun sekarang saya telah memberikan kesaksian tentang bagaimana saya meminjam Rp1,2 miliar dari ibu Helen dan beberapa orang meragukan saya karena tingkat penipuan online. Ibu Helen Wilson telah memberi saya satu hal lagi untuk tersenyum karena setelah menyelesaikan angsuran pinjaman bulanan yang saya pinjam sebelumnya, saya memohon kepada Ibu Helen bahwa saya ingin pergi untuk ekspansi bisnis lebih lanjut sehingga saya meminta tambahan Rp3,7 miliar setelah melalui saya proses hukum. pinjaman itu disetujui oleh manajemen mereka dan saya menerima pinjaman saya dalam waktu kurang dari 48 jam di rekening bank BRI saya. Saya tidak memiliki tantangan dengan bank karena Mrs. Helen Wilson dan tim manajemen pinjaman WEMA Finance telah dianggap sebagai pemberi pinjaman yang sah baik di Amerika Serikat, MALAYSIA, INDONESIA dan Rumania, sehingga tidak ada masalah sama sekali.
    Untuk pinjaman apa pun, saya sangat merekomendasikan Ibu Helen Wilson hari ini dan selalu
    Email: (helenwilson719@gmail.com)

    WA: +1-585-326-2165

    Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh

    ReplyDelete
  30. Keajaiban tidak akan pernah berakhir, saya berdoa untuk allah untuk memberkati Nyonya Esther Patrick, saya kehilangan Ewita warga negara Indonesia, saya tinggal di JL.kutisari selatan geng ekonomi No. 13-G, Indonesia. Ibu saya mengatakan kepada saya bahwa dia akan melalui internet dan datang ke publikasi Nyonya Esther Patrick, mengatakan bahwa fasilitas kredit telah memberinya pinjaman kepada masyarakat umum dengan suku bunga sangat rendah 2% persen, Anda dapat menghubungi Nyonya Esther Patrick melalui emailnya: [estherpatrick83@gmail.com].

    Jadi, saya memberi tahu teman saya tentang pandangan meminjam dari Nyonya Esther Patrick, dan dia mengatakan dia tidak akan memberi tahu saya bahwa saya tidak meminjam dari Nyonya Esther Patrick, tetapi saya perlu meminjamkan sejumlah kecil untuk memeriksa apakah perusahaannya adalah perusahaan.

    Jadi, saya bertindak atas sarannya dan menghubungi Nyonya Esther Patrick melalui emailnya: [estherpatrick83@gmail.com] yang diposkan oleh ibu saya, dan saya mengajukan pinjaman sebesar Rp200.000.000. Nyonya Esther Patrick menanggapi saya dan mengirimi saya semua syarat dan ketentuan perusahaannya yang saya baca dan saya menyetujui persyaratannya.Setelah persetujuan permohonan pinjaman, saya menerima pemberitahuan dari bank saya bahwa jumlah Rp200.000.000 dikreditkan ke rekening bank saya dari perusahaan Nyonya Esther Patrick.

    Saya sangat senang dan berbagi kabar baik dengan ibu saya dan teman saya yang menyarankan saya untuk terus maju.Ia menyelesaikan pembayaran kembali pinjaman tersebut pada 07 Juli 2018, dan saya meminta sejumlah Rp550.000.000 yang juga saya terima di rekening bank saya setelah prosedur itu dilakukan.

    Jadi, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk memberi tahu siapa saja yang mencari pemberi pinjaman pribadi di Internet yang pasti akan menghubungi Nyonya Esther Patrick melalui e-mail {ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM}Anda dapat menghubungi saya jika Anda memerlukan bantuan atau Anda ingin bertanya tentang bagaimana saya mendapat pinjaman.Ini email saya: [ewitayuda1@gmail.com]Terima kasih, pengikut saya

    ReplyDelete
  31. Do you need help? Retrieve stolen bitcoin, recover scammed bitcoin or Funds lost to scammers, as well as money lost to binary options forex trading/investment scammed. I have scammed $330,110.00 Dollars buy online broker but at last, I found someone who helps me recovered all my lost funds from a scam broker that stocked my capital with an unregulated broker If you need assistance regarding your lost funds from your broker or maybe a broker manager asking you to make more deposit before you could make a withdrawal or your account has been manipulated by your broker manager or your broker has blocked your account just because they need you to make more deposit to your account or you have been scammed by online scammer or hacker! If you’re interested in getting all your lost funds back kindly contact (wizardbrixton@gmail.com) He is a professional at private investigation, I just got my total investment reward thanks to Wizard Brixton Group Hackers who helped me out

    ReplyDelete
  32. We can assist you with a loan here on any amount you need provided you are going to pay it back after given, We give out a loan with 3% interest rate on any amount. Kindly contact us today for more information and get funded without any problem.
    E-mail: financialserviceoffer876@gmail.comm
    WhatsApp: +918929509036

    ReplyDelete
  33. Do you need Personal Finance?
    Business Cash Finance?
    Unsecured Finance
    Fast and Simple Finance?
    Quick Application Process?
    Finance. Services Rendered include,
    *Debt Consolidation Finance
    *Business Finance Services
    *Personal Finance services Help
    contact us today and get the best lending service
    personal cash business cash just email us below
    Contact Us: financialserviceoffer876@gmail.com
    call or add us on what's app +918929509036

    ReplyDelete
  34. Salam untuk kalian semua. Nama saya Agus Santoso, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan para pencari pinjaman agar berhati-hati, karena banyak sekali penipuan di mana-mana, mereka akan mengirimkan dokumen perjanjian palsu kepada Anda dan berjanji ini dan itu, para penganggur, saya sarankan Anda semua memiliki untuk berhati-hati

    Beberapa bulan yang lalu, saya mengalami kesulitan keuangan dan sangat membutuhkan pinjaman untuk mendapatkan kembali bisnis saya, saya mengajukan pinjaman 250 juta. Saya tertipu oleh beberapa pemberi pinjaman online. Saya mengalami lebih banyak kesulitan keuangan karena saya meminjam untuk membayar sebagian biaya setelah menghabiskan dana saya. Saya hampir kehilangan harapan sampai ALLAH menggunakan teman saya untuk merujuk saya ke pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Helen Wilson, seorang ibu yang luar biasa, yang meminjamkan saya pinjaman 250 juta tanpa jaminan dalam waktu 24 jam tanpa tekanan pada tingkat bunga 2%.

    Saya terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya ajukan telah dicairkan langsung ke rekening bank saya tanpa penundaan.

    Karena saya berjanji akan membagikan kabar baik agar masyarakat bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi ibu yang baik melalui email: helenwilson719@gmail.com

    dan dengan rahmat Allah dia tidak akan mengecewakan. jika Anda mematuhi perintah-perintahnya.

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: agsantoso576@gmail.com
    dan teman saya yang memperkenalkan saya dan bercerita tentang Bu Helen Wilson, dia juga mendapat pinjaman baru dari Bu Helen Wilson, Anda juga dapat menghubungi dia melalui email: (wahyusaptohandoko256@gmail.com) sekarang,

    Yang akan saya lakukan adalah berusaha memenuhi pembayaran pinjaman bulanan saya. Anda masih bisa mengobrol, ibu yang baik, Nomor WhatsApp; +1-585-326-2165

    mohon bijak dan semoga Allah membimbing kita semua

    Nama saya Agus Santoso
    Pinjaman saya 250 juta
    KEUANGAN WEMA
    email: helenwilson719@gmail.com
    WA: +1-585-326-2165

    Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh

    ReplyDelete
  35. BAGAIMANA SAYA MENDAPAT PINJAMAN SAYA DARI PERUSAHAAN BESAR INI

    Halo teman-teman sekalian, saya Kuwat Wibawa, saat ini tinggal di Surabaya. Saat ini saya seorang janda dengan tiga anak dan saya terjebak dalam situasi keuangan pada April 2020 dan saya perlu membiayai kembali. bayar tagihan saya dan perbesar bisnis. Saya mencoba mencari pinjaman dari berbagai perusahaan pinjaman baik swasta maupun perusahaan tetapi tidak pernah berhasil, dan sebagian besar bank menolak kredit saya, jangan menjadi mangsa para penjahat di luar sana yang menyebut diri mereka pemberi pinjaman uang, mereka semua scam, yang mereka inginkan hanyalah uang Anda dan Anda tidak akan mendengar kabar dari mereka lagi mereka telah melakukannya kepada saya lebih dari dua kali sebelum saya bertemu dengan Nyonya Helen Wilson. Setelah ditipu sebesar Rp 16 juta oleh para scammer, saya semakin terlilit hutang dan saya menjadi sangat putus asa untuk mendapatkan pinjaman.

    Jadi saya berdiskusi dengan teman saya Asmaul, dia adalah seorang Perawat dan memiliki pengalaman serupa. Dia kemudian memperkenalkan saya kepada Ny. Helen Wilson, pemberi pinjaman di perusahaan tersebut. Teman saya meminta saya untuk melamar dari ibu Helen, saya memberanikan diri dan menghubungi Bu Helen, mengisi formulir aplikasi pinjaman. Semuanya berjalan lancar dan yang paling menarik adalah pinjaman saya ditransfer kepada saya dalam waktu 24 jam jadi saya akan menyarankan Anda untuk menghubungi Ibu Helen jika Anda tertarik untuk mendapatkan pinjaman dan Anda yakin dapat membayar kembali. hubungi dia melalui email ……… (helenwilson719@gmail.com) atau melalui WhatsApp; +1-585-326-2165. Tidak ada pemeriksaan kredit, tidak ada cosigner dengan hanya suku bunga 2% dan rencana pembayaran kembali yang lebih baik dan jadwal jika Anda harus menghubungi perusahaan mana pun dengan referensi untuk mendapatkan pinjaman tanpa agunan kemudian hubungi Ny. Helen Wilson hari ini untuk pinjaman pasti Anda, dijamin 100%.

    Mereka menawarkan semua jenis kategori pinjaman mereka

    Pinjaman jangka pendek (5_10 tahun)
    Pinjaman jangka panjang (20_40)
    Pinjaman berjangka media (10_20)
    Mereka menawarkan pinjaman seperti
    Pinjaman perumahan ............., Pinjaman usaha ........ Pinjaman mobil .......
    Pinjaman pelajar .........., Pinjaman awal .......
    Pinjaman Real Estat ......., Pinjaman Perusahaan ....... dll
    Email .......... helenwilson719@gmail.com
    WA: +1-585-326-2165
    Ketika datang ke krisis keuangan dan pinjaman maka Helen Wilson keuangan adalah tempat untuk pergi tolong katakan padanya saya Tuan Kuwat Wibawa mengarahkan Anda dan Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya (kuwatwibawa1@gmail.com)

    ReplyDelete
  36. Nama saya Asmaul Khusnuliyah, saya ingin membagikan kesaksian hidup saya yang sebenarnya di sini di platform ini agar semua pencari pinjaman berhati-hati dengan pemberi pinjaman di internet

    Setelah beberapa lama mencoba mendapatkan pinjaman dari lembaga keuangan, dan terus ditolak, saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman online tetapi saya ditipu dan kehilangan Rp. 12,3 juta untuk seorang pria di Afrika. Saya menjadi sangat putus asa dalam mendapatkan pinjaman, maka saya berdiskusi dengan teman saya Bu Mitu Maria yang kemudian memperkenalkan saya dengan Ibu Helen Wilson, Manajer Kantor Keuangan WEMA, sehingga teman saya meminta saya untuk memproses pinjaman saya dengan Ibu Sarah. Maka saya menghubungi Bu Sarah melalui email: helenwilson719@gmail.com dan juga di WhatsApp: +1-585-326-2165

    Saya mengajukan pinjaman sebesar Rp640 juta dengan tingkat bunga 2%, sehingga pinjaman tersebut disetujui dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dilakukan dengan transfer kredit, karena tidak memerlukan jaminan dan penjamin untuk pengalihan pinjaman tersebut, Saya diberitahu untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi untuk mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari 4 jam, uang pinjaman saya dimasukkan ke rekening bank saya.

    Saya kira itu bercanda sampai saya menerima telepon dari bank saya bahwa rekening saya sudah dikreditkan Rp640 juta. Saya sangat senang akhirnya ALLAH menjawab doa-doa saya dan Dia telah memberikan saya keinginan hati saya.

    Semoga ALLAH memberkati Bu Helen yang telah memberi saya kehidupan yang adil, maka saya berpesan kepada siapapun yang berminat mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Bu HELEN WILSON via email: (helenwilson719@gmail.com) dan WhatsApp: +1-585-326-2165 untuk pinjaman Anda

    Akhirnya, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Anda semua karena telah meluangkan waktu untuk membaca kesaksian sejati hidup saya tentang kesuksesan saya dan saya berdoa kepada ALLAH untuk melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Anda dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui email saya: (asmaulkhusnuliyah1@gmail.com)
    Salam pembuka

    ReplyDelete
  37. USB Disk Security Pro Serial Key Crack is a great option, especially if you frequently connect other users’ devices to your computer or if many different users are using the same device. The other functions are also a good bonus and the program can be downloaded and used for free.
    Final Cut Pro Serial Key Crack
    Fileviewpro Pro Serial Key Crack
    Acronis True Image Pro Serial Key Crack

    ReplyDelete
  38. Plugin Alliance Complete Pro Crack known as Plugin Alliance LLC, base in Wilmington, Delaware, with offices in Santa Cruz, California, is more than just a website.
    Studio One Pro Crack
    Lightworks Registration Key Crack
    Kaspersky Total Security Registration Key Crack

    ReplyDelete
  39. Assalamualaikum
    Saya membawa kabar baik kepada Anda semua warga negara Indonesia di platform ini, Tuhan telah sepenuhnya setia kepada saya dan seluruh rumah saya telah bertahan sejak Mei 2019, kesaksian saya dan kabar baik saya berjalan seperti ini, Nama saya Kartin Kiba dari Jl.P .Biak 9 No. 230 Rt.007 Rw.018 Desa Arenjaya, Jakarta Timur, Kota Bekasi, Jawa Barat, saya adalah seorang pemasar di perusahaan tempat saya bekerja, Suami saya dan saya ingin menggunakan platform ini untuk menginformasikan semua ini. Platform ini membutuhkan dan mencari pinjaman yang tulus untuk berhati-hati karena internet dan blog penuh dengan perusahaan pinjaman palsu dan penipuan yang hanya ada di sini untuk merobek uang hasil jerih payah Anda.

    Suami saya dan saya memiliki hutang besar dan kami memutuskan untuk mencari pinjaman online untuk melunasi hutang kami dan kami menghubungi perusahaan pinjaman dari Singapura yang pada bulan Desember 2018, dan kami ditipu oleh pemilik perusahaan dengan meminta kami untuk membayar banyak biaya yang kami bayar dan pada akhirnya kami tidak mendapatkan pinjaman, kami kehilangan sekitar Rp7.500.000 untuk perusahaan pinjaman palsu di Singapura karena kami mengajukan pinjaman sebesar Rp450.000.000,00 dan dengan semua biaya yang kami bayarkan kami lakukan tidak mendapatkan pinjaman dan suami saya dan saya sangat Frustrasi dan saya dipecat dari pekerjaan saya di perusahaan tempat saya bekerja karena saya juga mengambil pinjaman dari perusahaan tempat saya bekerja dan kami bangkrut dan muak dengan kehidupan.

    Jadi Tuhan itu baik, kami berdoa dan Tuhan mengarahkan kami ke seorang pelayan dan pada hari yang setia ini 20 Mei 2019, saya menjelajah internet ketika saya bisa menemukan kesaksian seorang wanita Indonesia dengan nama Yohanes Hendra Who dari Kota Bandung, bagaimana Tuhan mengubah kehidupan keuangannya melalui perusahaan pinjaman. Dia meminta saya untuk menghubungi ibu Helen dan dia memperkenalkan saya kepada ibu Helen dan dia memberi saya keberanian dan saya mengajukan pinjaman dari ibu dan ibu Helen, Helen akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman. di perusahaan dan saya mendapat jumlah persis yang saya ajukan dan saya sangat senang.

    Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk memberi tahu rekan-rekan saya bahwa jika Anda membutuhkan pinjaman asli yang asli dan ingin mendapatkan pinjaman cepat dengan tingkat bunga 2%, cukup mendaftar melalui Ny. Helen Wilson melalui email: (helenwilson719@gmail.com) atau Whatsapp: +1-585-326-2165. Anda juga dapat menghubungi saya melalui email ini, (kartinkiba72@gmail.com). untuk informasi lebih lanjut.

    ALLAH memberkati kalian semua!
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  40. Halo semuanya, nama saya Indrias Priastuti seorang wanita dari indonesia, dan saya bekerja dengan negara berkembang biak, dan kami telah mendengar dan juga dari perusahaan pinjaman, saya ingin segera menggunakan media ini untuk seluruh indonesia untuk mencari pinjaman internet Sangat hati-hati - Berhati-hatilah agar tidak jatuh ke tangan scammers dan penipu, ada banyak kreditur kredit palsu di sini di internet dan beberapa dalam upaya asli dan nyata,

    Saya ingin memberikan kesaksian saya tentang bagaimana ALLAH membimbing saya ke pemberi pinjaman nyata dan dana pinjaman nyata telah mengubah hidup saya dari rumput menjadi Anugerah, setelah saya tertipu oleh beberapa kreditur kredit di internet, saya kehilangan banyak uang untuk biaya pendaftaran . . , Garansi, pajak, dan setelah pembayaran saya masih belum mendapatkan pinjaman saya.

    Setelah berbulan-bulan di internet dan jumlah uang yang dihabiskan tanpa mendapatkan pinjaman dari perusahaan mereka, maka saya menjadi sangat putus asa untuk mendapatkan pinjaman dari kreditur kredit asli online yang tidak akan menambah rasa sakit saya jadi saya memutuskan untuk menghubungi teman saya yang baru saja mendapatkannya. Pinjaman online, kami meresmikan kami tentang masalah ini dan dia menceritakan kisah seorang wanita bernama Mrs ELINA JOHNSON yang merupakan CEO ELINA JOHNSON GLOBAL LOAN.

    Maka saya dan suami mengajukan aplikasi untuk jumlah pinjaman (Rp 1.000.000.000) dengan tingkat bunga rendah 2%, tidak menjaga usia saya, karena saya mengatakan apa yang saya ingin membangun bisnis saya dan pinjaman saya telah disetujui dengan mudah. Tidak ada stres dan semua persiapan dilakukan dengan transfer kredit dan dalam waktu kurang dari sehari setelah sertifikat yang saya setorkan ke bank dan impian saya masuk. Jadi saya ingin saran yang memerlukan panggilan cepat sekarang atau email di elinajohnson22@gmail.com

    Tidak hanya sampai di situ, sang ibu memastikan tim ahlinya membantu Anda dalam berinvestasi sehingga Anda tidak akan pernah bangkrut lagi dalam hidup Anda.

    Dia adalah wanita yang sangat baik dan dia tidak tahu saya melakukan ini. Saya berdoa semoga ALLAH memberkati dia untuk hal-hal baik yang telah dia lakukan dalam hidup saya. Anda juga bisa menghubungi saya di indriaspriastuti2@gmail.com nice day info lebih lanjut..

    ReplyDelete
  41. Selamat Hari

    Adakah anda menghadapi masalah kewangan.? atau adakah anda memerlukan pinjaman dengan kadar faedah yang sangat rendah untuk melunaskan bil anda dan memulakan hidup baru, bantuan anda ada di depan pintu kami, pihak Pengurusan Pinjaman Aliran Tunai sedia membantu anda dalam situasi anda hubungi kami hari ini dengan kami melalui E-mel di: challotloan@gmail.com

    E-mel: challotloan@gmail.com

    ReplyDelete
  42. I read some testimonies about a love spell caster called DR PATRICK on how he has helped lots of people in bringing back their ex lovers within 48hours, Sincerely I was just thinking if that was real and if this man could really help bring back my lover whom I love so much. I decided to contact him because I love my boyfriend very much and we have been apart for a couple of months. I really missed him so much, I have tried all other means to get him back but couldn’t. I contacted DR PATRICK and he told me that my ex will come back to me in the next 48 hours, DR PATRICK released him to let me know how much I loved and wanted him. And opened his eyes to picture how much we have shared together. My ex is now back to me again. As I`m writing this testimony right now I`m the happiest girl on earth and me and my boyfriend are living a happy life and our love is now stronger than how it was even before our break up. All thanks goes to DR PATRICK for the excessive work that he has done for me by helping me to get back with my ex boyfriend. I would like to drop DR PATRICK mail address and hope you see this testimony and contact him if you have a lover that you really want back so badly, mail: drpatrickspellcaster@gmail.com or you can call him or whatsapp +1662 493 2087




    I read some testimonies about a love spell caster called DR PATRICK on how he has helped lots of people in bringing back their ex lovers within 48hours, Sincerely I was just thinking if that was real and if this man could really help bring back my lover whom I love so much. I decided to contact him because I love my boyfriend very much and we have been apart for a couple of months. I really missed him so much, I have tried all other means to get him back but couldn’t. I contacted DR PATRICK and he told me that my ex will come back to me in the next 48 hours, DR PATRICK released him to let me know how much I loved and wanted him. And opened his eyes to picture how much we have shared together. My ex is now back to me again. As I`m writing this testimony right now I`m the happiest girl on earth and me and my boyfriend are living a happy life and our love is now stronger than how it was even before our break up. All thanks goes to DR PATRICK for the excessive work that he has done for me by helping me to get back with my ex boyfriend. I would like to drop DR PATRICK mail address and hope you see this testimony and contact him if you have a lover that you really want back so badly, mail: drpatrickspellcaster@gmail.com or you can call him or whatsapp +1662 493 2087

    ReplyDelete
  43. I read some testimonies about a love spell caster called DR PATRICK on how he has helped lots of people in bringing back their ex lovers within 48hours, Sincerely I was just thinking if that was real and if this man could really help bring back my lover whom I love so much. I decided to contact him because I love my boyfriend very much and we have been apart for a couple of months. I really missed him so much, I have tried all other means to get him back but couldn’t. I contacted DR PATRICK and he told me that my ex will come back to me in the next 48 hours, DR PATRICK released him to let me know how much I loved and wanted him. And opened his eyes to picture how much we have shared together. My ex is now back to me again. As I`m writing this testimony right now I`m the happiest girl on earth and me and my boyfriend are living a happy life and our love is now stronger than how it was even before our break up. All thanks goes to DR PATRICK for the excessive work that he has done for me by helping me to get back with my ex boyfriend. I would like to drop DR PATRICK mail address and hope you see this testimony and contact him if you have a lover that you really want back so badly, mail: drpatrickspellcaster@gmail.com or you can call him or whatsapp +1662 493 2087

    ReplyDelete
  44. Assalamualaikum
    Nama saya Sri Muji Astuti. Saya seorang pemilik bisnis yang menjual kosmetik dan pakaian. Untuk sementara, saya telah mencari pemberi pinjaman pinjaman yang dapat saya pinjam untuk menumbuhkan bisnis saya dan juga menciptakan lapangan kerja bagi orang lain. Pengalaman pertama saya dengan pemberi pinjaman internet sangat buruk dan saya kehilangan jumlah 24 juta karena saya mengajukan 800 juta untuk meningkatkan bisnis saya. Setelah pengalaman saya, saya berjanji pada diri sendiri bahwa saya tidak akan pernah meminjam dari internet karena saya ditipu.

    Jadi, suatu hari saya dengan setia membaca artikel di blog dan setelah saya selesai membaca, saya pergi untuk memeriksa bagian komentar untuk mengetahui pendapat mereka. Saya melihat komentar oleh Yeyes Ristintares, seorang wanita bisnis besar dan dia berbagi cerita tentang bagaimana dia meminjam pinjaman besar dari perusahaan tempat Ms. Helen Wilson bekerja.

    Kemudian, saya memutuskan untuk menghubungi Yeyes Ristintares dan saya menceritakan kisah saya kepadanya tentang bagaimana saya kehilangan 24 juta dari pemberi pinjaman yang buruk. Saya masih ingat dengan jelas bagaimana dia memberi tahu saya bahwa semua pencarian saya untuk pemberi pinjaman yang andal sudah berakhir. Dia mengirimi saya emailnya dan saya mengiriminya email untuk memastikan karena saya tidak ingin kehilangan uang lagi. dia membalas saya dan mengatakan saya harus menghubungi perincian perusahaan tempat Ny. Helen Wilson bekerja dan saya akan menerima pinjaman saya tanpa penundaan dan saya harus mencoba untuk membagikan kabar baik saya sehingga orang lain selamat dari pemberi pinjaman yang buruk.

    Jadi saya menghubungi Ny. Helen Wilson melalui email: (helenwilson719@gmail.com) dan dengan nomor WA-nya: +1-585-326-2165. Ini adalah email Yeyes Ristintares: (yristintares@gmail.com) yang saya hubungi.
    Setelah saya menghubungi perusahaan pinjaman, saya diminta untuk menyerahkan segala sesuatu yang diminta dari saya sebagai peminjam dan setelah beberapa saat, pinjaman itu disetujui untuk saya dan saya menerima pinjaman saya tanpa penundaan atau segala bentuk tekanan.
    jadi, saya menambahkan informasi pribadi saya kepada siapa saja yang mencari pemberi pinjaman yang dapat dipercaya untuk menghubungi saya dan saya siap membantu Anda karena saya ingin orang lain diselamatkan dari pemberi pinjaman yang buruk. Hubungi saya melalui email saya: srimujiastuti93@gmail.com

    Saya berdoa agar ALLAH akan memberikan mereka yang membutuhkan pinjaman untuk melihat kisah saya sehingga mereka dapat diselamatkan seperti saya. Saya selalu siap memberikan bantuan kepada siapa saja yang membutuhkannya, jadi jangan ragu untuk menghubungi saya kapan saja karena saya tidak membuat orang saya jatuh ke tangan pencuri.

    ReplyDelete
  45. BAGAIMANA SAYA MENDAPAT PINJAMAN SAYA DARI PERUSAHAAN BESAR INI

    Halo teman-teman sekalian, saya Kuwat Wibawa, saat ini tinggal di Surabaya. Saat ini saya seorang janda dengan tiga anak dan saya terjebak dalam situasi keuangan pada April 2020 dan saya perlu membiayai kembali. bayar tagihan saya dan perbesar bisnis. Saya mencoba mencari pinjaman dari berbagai perusahaan pinjaman baik swasta maupun perusahaan tetapi tidak pernah berhasil, dan sebagian besar bank menolak kredit saya, jangan menjadi mangsa para penjahat di luar sana yang menyebut diri mereka pemberi pinjaman uang, mereka semua scam, yang mereka inginkan hanyalah uang Anda dan Anda tidak akan mendengar kabar dari mereka lagi mereka telah melakukannya kepada saya lebih dari dua kali sebelum saya bertemu dengan Nyonya Helen Wilson. Setelah ditipu sebesar Rp 16 juta oleh para scammer, saya semakin terlilit hutang dan saya menjadi sangat putus asa untuk mendapatkan pinjaman.

    Jadi saya berdiskusi dengan teman saya Asmaul, dia adalah seorang Perawat dan memiliki pengalaman serupa. Dia kemudian memperkenalkan saya kepada Ny. Helen Wilson, pemberi pinjaman di perusahaan tersebut. Teman saya meminta saya untuk melamar dari ibu Helen, saya memberanikan diri dan menghubungi Bu Helen, mengisi formulir aplikasi pinjaman. Semuanya berjalan lancar dan yang paling menarik adalah pinjaman saya ditransfer kepada saya dalam waktu 24 jam jadi saya akan menyarankan Anda untuk menghubungi Ibu Helen jika Anda tertarik untuk mendapatkan pinjaman dan Anda yakin dapat membayar kembali. hubungi dia melalui email ……… (helenwilson719@gmail.com) atau melalui WhatsApp; +1-585-326-2165. Tidak ada pemeriksaan kredit, tidak ada cosigner dengan hanya suku bunga 2% dan rencana pembayaran kembali yang lebih baik dan jadwal jika Anda harus menghubungi perusahaan mana pun dengan referensi untuk mendapatkan pinjaman tanpa agunan kemudian hubungi Ny. Helen Wilson hari ini untuk pinjaman pasti Anda, dijamin 100%.

    Mereka menawarkan semua jenis kategori pinjaman mereka

    Pinjaman jangka pendek (5_10 tahun)
    Pinjaman jangka panjang (20_40)
    Pinjaman berjangka media (10_20)
    Mereka menawarkan pinjaman seperti
    Pinjaman perumahan ............., Pinjaman usaha ........ Pinjaman mobil .......
    Pinjaman pelajar .........., Pinjaman awal .......
    Pinjaman Real Estat ......., Pinjaman Perusahaan ....... dll
    Email .......... helenwilson719@gmail.com
    WA: +1-585-326-2165
    Ketika datang ke krisis keuangan dan pinjaman maka Helen Wilson keuangan adalah tempat untuk pergi tolong katakan padanya saya Tuan Kuwat Wibawa mengarahkan Anda dan Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya (kuwatwibawa1@gmail.com)

    ReplyDelete
  46. 안전놀이터 Pretty portion of content. I simply stumbled upon your weblog and in accession capital
    to say that I acquire in fact loved account your weblog posts.
    Anyway I will be subscribing to your feeds
    or even I success you access consistently fast.

    ReplyDelete
  47. Your style is really unique in comparison to other people I have read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I’ll just bookmark this web site.| 토토

    ReplyDelete
  48. 바카라사이트 I must say, as a lot as I enjoyed reading what you had to say, I couldnt help but lose interest after a while.

    ReplyDelete
  49. 카지노 Hi colleagues, nice piece of writing and pleasant arguments commented
    here, I am truly enjoying by these.

    ReplyDelete
  50. Looking for the best place to buy Psychedelics muhsrooms , MDMA ( molly ) , coke , lsd , pills, cystal meth, exotics vapes, carts and more others online at natural meds online shop

    Click below for purchase

    buy pure bio cocaine online

    buy pure colombian coke online

    buy crack cocaine online

    buy pure Volkswagen coke online

    buy mdma pills online

    ReplyDelete
  51. Thanks for sharing. Your article contains good information that I will share with others. Whenever we play games with our friends, our clicking speed helps us to become winners. If you want to learn your clicking speed, then in this article a free tool is provided about how to improve your click speed. And here Top 10 Click Games you can choose the best click games.

    ReplyDelete
  52. Two Big Last Minute Valentine'S Day Bies - Queen Of The First Grade Jungle >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Two Big Last Minute Valentine'S Day Bies - Queen Of The First Grade Jungle >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Two Big Last Minute Valentine'S Day Bies - Queen Of The First Grade Jungle >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    ReplyDelete
  53. Two Big Last Minute Valentine'S Day Bies - Queen Of The First Grade Jungle >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Two Big Last Minute Valentine'S Day Bies - Queen Of The First Grade Jungle >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Two Big Last Minute Valentine'S Day Bies - Queen Of The First Grade Jungle >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK PK

    ReplyDelete
  54. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  55. phoodle is a free on-line phrase recreation based mostly on wordle, a phrase search recreation the place the target is to search out phrases hidden inside a grid of letters. What makes Phoodle distinctive is that it offers gamers 17 food-related clues and three food-themed classes (breakfast, snacks, and dinner) for every clue. From there, you’ll want to decide on the right reply from amongst 5 potential phrases that meet the given clues. Sounds complicated? You'll get accustomed to those easy steps when you perceive them higher!

    I hope that you will love this game and our newest fnaf game.

    ReplyDelete
  56. The "Robot in Love" unit, coupled with the "Cupid Love" animated short film, appears to be a creative and engaging way to explore Spend Elon Musk Money themes like inferences, schema, and character traits with students.

    ReplyDelete

Back to Top