Winter Fun Centers and other Sale Products - Queen of the First Grade Jungle

Winter Fun Centers and other Sale Products

Last year I started making 2nd grade Literacy and Math Center Packets. 


......and then I ran out of steam.  Please tell me I am not the only one that this happens to?!?!

This year I have knocked out Ready or Not? Here They Come! (September)

....and now Winter Fun (January).  Cross my heart, girl's scout honor- I WILL make it all the way through the year!  I LOVE these packets.  And I love having them finished. Ha! 

If you are interested in checking this packet out, click on any of my pictures to head to my store!




It's amazing how much time and effort goes into these packs, but I know my kids love them and learn so much from them so it is definitely worth it!

If you are a 1st grade teacher? Do not fret, I have you covered too!
Spooky Centers (October)
Mega Turkey and Trimmings (November)
All I Want for Christmas (December)
Brr! It's Cold Outside (January)
March Mash-Up (March)

Here's a sneak peek at some other goodies that will be helping me through the next couple of months!

These are four of my FAVORITE units and it just so happens you can use them at any time in the year!


Time Tutor
Money Mega Pack
Convention Camp
Homophones Unit

And, last but not least.....


Or click on any of the pictures below to get to a Busy Teacher Bundle!







PHEW!  I hope you have fun shopping, because I know I will!

your photo name

5 comments

  1. Your Busy Teacher has saved the day many, MANY times! I've also seen it around my school, too!
    Your Winter Friends collection may be just what my firsties need - I ♥ the "Frigid Friends," haha.
    Have a great week! Jen

    ReplyDelete
  2. ر هر فصلی از سال که باشیم هر ساختمانی برای متعادل سازی دما نیاز به تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مناسب دارد؛ لذا در این بخش از سری مقالات استخدام مشاغل گوناگون امروز به موضوع اشتغال در حوزه تجهیزات گرمایشی منازل خواهیم پرداخت؛ با استخدام نیوز همراه باشید.

    در زمان های گذشته برای گرمایش تولید از موتورخانه هایی استفاده می کردند که هزینه های بسیار بالایی داشتند و جدا از این مورد سوخت رسانی و تعمیر و نگهداری از این موتورخانه ها بسیار دشوار بود ولی استفاده از پکیج باعث شده است که در هزینه های احتمالی تا حد بسیار زیادی صرفه جویی شود. برای مثال در خانه هایی که نیاز به سیستم گرمایشی دارند از پکیج دیواری استفاده می کنند که کارایی بسیار بالایی برای فضای داخلی خانه دارند.

    در بعضی از خانه ها درکنار استفاده از پکیج دیواری برای گرم کردن محیط خانه، از رادیاتور نیز اس

    ReplyDelete
  3. راه های بسیاری برای سفر به ترکیه می باشد که دو نمونه از آنها را می توان سفر با اتوبوس و سفر با قطار دانست. در این پست به مقایسه سفر با اتوبوس و قطار به ترکیه خواهیم پرداخت تا بتوانید به برسی معایب و مضایای این دو نوع سفر دستیابی پیدا کنید. با سایت مجله توریست همراه باشید
    استفاده از بلیط قطار برای سفر به ترکیه یکی تز موارد مورد بحث این پست می باشد . با ما همراه باشید.
    به مدت ۳ ماه در ترکیه اقامت کند.فاصله ۲۰۰۰ کیلو متری تهران به استانبول را با اتوبوس های شرکتهای سیر و سفر ، همسفر، گیتی پیما و بازهم اتومبیل ویژه محرمانه می توان طی کرد. ی است. امروزه شما می توانید برای هر مقصدی به صورت آنلاین از طریق وبسایت هایی نظیر در بیشتر روز های سال (به جز ایام عید و ) بلیط اتوبوس خود را تهیه کنید که در مقایسه با بلیط قطار، در دسترس تر نیز می باشد. به همین ترتیب در صورت عدم توان تهیه بلیط اتوبوس

    ReplyDelete
  4. درب ضد سرقت ترک به نسبت از کیفیت بالاتری برخوردار بوده است و برای همین قیمتی بالاتر دارند البته در بسیاری از موارد شما می توانید از درب های ضد سرقت ایرانی که کیفیتی برابر با این درب ها دارند استفاده کنید که قیمتی بسیار پایین تر دارند.درب های چینی نیز از انواع بسیار متفاوتی با قیمت های گوناگون در بازار هست که شما بی شک می توانید طرح مورد نظر خود را پیدا کنید.
    از ویژگی های این درب ها باید به لولای آن اشاره کرد که مخفی است و نمی توان به راحتی به آن دسترسی داشته و نه می توان آن را شکست و نه می توان آن را برش داد این اتفاق در کنار جنس ونوع آلیاژبه کار رفته در لولای این درب ها باعث بالا رفتن ضریب بیشتر ایمنی شده است، از طرف دیگر نوع فلز به کار رفته در بدنه آن به گونه ای است که با بستن درب از داخل این فلز به صورت ال چفت می شود و ضریب نفوذ در درب را بسیار کاهش می دهد.

    ReplyDelete
  5. رای درمان بواسیر یا هموروئید خود از لیزر درمانی استفاده کنند؟ کسانی که درگیر بواسیر هستند یکی از گزینه های درمانی شان استفاده از لیزر برای درمانی بواسیر است. در جواب این پرسش می توانیم بگوییم، همه کسانی که به بواسیر یا همورئید مبتلا هستند می توانند عمل لیزر را انجام دهند، اما تشخیص این موضوع برعهده پزشک است.در بواسیر خارجی، یک لخته خون نیز ایجاد می شود و معمولا با رنگ ارغوانی یا آبی روشن دیده می شود. این نوع بواسیر و هموروئید را بواسیر ترومبوز یا لخته ای می گویند. اما به نظر شما علت شقاق مقعدی چیست؟ عمل جراحی شقاق در صورتی انجام می شود که دیگر درمان خانگی و درمان دارویی برای شقاق موثر نیستند و شقاق به مرحله ای رسیده که با این روش ها درمان نمی شود. شقاق به دو نوع حاد و مزمن تقسیم می‌شود. شقاقی که زیر دوازده هفته طول کشیده باشد، شقاق حاد در نظر گرفته می‌شود. این نوع شقاق می‌تواند به اسپاسم اسفنکتر داخلی مقعد منجر شود که این مسئله به نوبه خود باعث گسترش پارگی و درد شدید و کاهش خونرسانی به آنودرم می‌شود. این چرخه درد، اسپاسم و کاهش خونرسانی (ایسکمی) سبب عدم بهبودی زخم شده و بنابرابن شقاق مزمن ایجاد می‌شود.

    ReplyDelete

Back to Top